Skip to main content

Biznesa izaugsmes plānošana un pieprasījuma radīšana tehnoloģiju uzņēmumiem

28 Biznesa izaugsmes plānošana un pieprasījuma radīšana tehnoloģiju uzņēmumiem

Biznesa izaugsmes plānošana un pieprasījuma radīšana tehnoloģiju uzņēmumiem

 

Mērķa auditorija: Tehnoloģiju uzņēmumu vadītāji, biznesa attīstības vadītāji, kas pārdod B2B tirgos

Ļoti strauja biznesa izaugsme ir iespējama.

Taču tā prasa rūpīgu plānošanu, izmantojot pircēja ceļa pieeju. Tas ļauj paredzēt biznesa izaugsmei nepieciešamos resursus, sadalīt darbus un atbildības, plānot mārketinga ieguldījumus un izveidot pārskatāmu sistēmu, sākot no pieprasījuma radīšanas, līdz produkta sekmīgai ieviešanai un līguma atjaunošanai.

Šajā vebinārā pārrunāsim uzņēmuma izaugsmes plānošanas aspektus starptautiskajos tirgos.

Aplūkosim sekojošas tēmas:

  • Kā sasniegt nepieciešamo izaugsmes paātrinājumu: specializācija, standartizācija un automatizācija;
  • Kā “industrializēt” uzņēmuma izaugsmi, plānojot pilnu pirkšanas ceļu;
  • Biznesa izaugsmes ekonomika
    • Jaunu klientu iegūšanas izmaksas (CAC);
    • Cik uzņēmumi tērē uz mārketingu un kur paliek nauda;
    • Klienta mūža vērtība (LTV);
    • Peļņas / zaudējuma sliesnis.
  • Veiksmīgas produkta izmantošanas nozīme (success management);
  • Pieprasījuma radīšanas metodes ārvalstu tirgos;
  • Kā panākt sekmīgu un mērogojamu mārketinga un pārdošanas sadarbību.

Pēc šī vebināra apmeklētājiem būs skaidri principi kā plānot biznesa izaugsmi un tie būs gatavi plānot resursus sava biznesa izaugsmes. Pēc pasākuma apmeklētājiem būs pieejams Excel fails uzņēmuma izaugsmes modelēšanai.

Vebināru vadīs:

Rolands Ozoliņš, biznesa izaugsmes stratēģis, IBD Consulting partneris

Rolandam ir vairāk kā 20 gadu pieredze tehnoloģiju mārketingā un biznesa attīstībā, tai skaitā vairāk kā 10 gadus Microsoft korporācijā. 2004. gadā Rolands ieguva MBA grādu Kopenhāgenas Biznesa skolā un kopš tā laika ir specializējies sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā.

Andrejs Juščenko, tirgus stratēģijas eksperts, IBD Consulting partneris

Andrejs, iespējams, ir pieredzējušākais SaaS biznesa attīstības eksperts Baltijas valstīs. Andrejam ir vairāk kā 20 gadu pieredze produktu attīstībā, mārketingā un pārdošanā, tai skaitā vairāk kā 10 gadu pieredze Microsoft, kur Andrejs vadīja SaaS produktu ieviešanu vairāk kā 25 valstīs.

Jau gadu Andrejs gatavo un vada populāros Sales and Marketing Fri-Talks raidierakstu.

IBD Consulting ir Latvijas uzņēmums, kas specializējas pieprasījuma radīšanā starptautiskajos B2B tirgos. Uzņēmums strādā ar klientiem visā Eiropā, tai skaitā ar Microsoft Corporation, Citrix Systems, ALSO Holding un citiem. Kopš dibināšanas 2017. gadā uzņēmums ir veicis vairāk kā 200 pieprasījuma radīšanas kampaņas visā pasaulē.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/LPBS_280622

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.