Skip to main content

Patērētāju uzvedības un iepirkšanās tendences Latvijā, Baltijā un Zviedrijā. Pētījuma rezultāti.

06 Patērētāju uzvedības un iepirkšanās tendences Latvijā, Baltijā un Zviedrijā. Pētījuma rezultāti.

Patērētāju uzvedības un iepirkšanās tendences Latvijā, Baltijā un Zviedrijā.

Pētījuma rezultāti.

 

Mērķa auditorija: Uzņēmumu vadītāji, mārketinga vadītāji, speciālisti

Ieskats sabiedrības tendencēs palīdzēs plānot un īstenot īstermiņa un vidējā termiņa stratēģiju un taktiku. Mainīgā ārējā vide un globālie procesi arvien spēcīgāk ietekmē patērētājus – ir svarīgi ņemt to vērā. Iepazīstināsim ar 2022. gada martā veikta pētījuma rezultātiem, salīdzinājumā 2021. un 2020. gadu.

Vebinārā uzzināsiet par:

1. Iepirkšanās un patēriņa paradumiem;

2. Mentālo veselību;

3. Ilgtspējas nozīmību;

4. Finanšu uzvedību – tēriņiem, uzkrājumiem un investīcijām.         

Dalībnieku ieguvumi: Datos balstīts jaunākais ieskats patērētāju tendencēs.

Vebināru vadīs:  Ilze Kronberga, SIA “RAIT Custom Research Baltic” Klientu servisa vadītāja

Ilze ir tirgus pētījumu eksperte, kas vairāk kā 20 gadu garumā strādā ar tādām industrijām kā plaša patēriņa preces, mazumtirdzniecība un citām, palīdzot pieņemt lēmumus daudziem vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Vebināra norises laiks: 15:00-16:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_260522

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.