Pārlekt uz galveno saturu

“Kā dizainēt procesa kvalitāti? Dizainiskā procesa kvalitāte” II daļa

16 “Kā dizainēt procesa kvalitāti? Dizainiskā procesa kvalitāte” II daļa

 

“Kā dizainēt procesa kvalitāti? Dizainiskā procesa kvalitāte” II daļa

 

Vadības procesu konsultēšanas un personālapmācības uzņēmums “Biznesu apvienība “KONSULS”” un draugi aicina uz interaktīvu diskusiju.

Ko sevī ietver kvalitāte, kvalitātes procesi? Vai tā balstās tikai uz ISO standartiem, vai tomēr ir daudz citu aktivitāšu kopums? UX (User Experience / user interface) un kvalitātes vadlīnijas lieliska biznesa pamatnosacījumi.

Padziļinošs papildinājums un atbildes uz jautājumiem no iepriekšējās tikšanās reizes. Uzņēmuma kvalitātes vadības pamatnostādņu veidošanā,  kvalitatīva domāšana, situācijas analīze UX un kvalitātes vadības neredzamā puse.

Lai maksimāli izvairītos no apkārtējās vides ietekmes un koncentrētos uz sasniegumiem, uzņēmumiem ir nepieciešams ieviest struktūru savā uzņēmējdarbībā. Uzņēmumi sastopas ar dažāda veida lēmumiem un problēmu risināšanu ik dienas, šī brīža uzsvars tiek likts uz uzņēmuma ilgtspēju pēc iespējas plašāk nosedzot dažādas mērķa auditorijas. Tiek izmantoti dažādi kvalitātes vadības modeļi, kas ilgtermiņā veidojas par papīra haosu, bez izpratnes, zaudējot iespējas, laiku un resursus. Katra uzņēmuma unikalitāte slēpjas tā darbības, jautājumu risināšanā un sakārtotībā, tikai tādējādi spējot prognozēt sava biznesa nākotni un iespējas.

Vebinārā   runāsim par:

1. Kvalitātes vadība, kvalitātes procesi.

2. UX uzņēmuma stratēģijas pamata akmenis.

3. Ilgtspējas definīcija dažāda lieluma uzņēmumos.

Vebināru  vadīs:

Alberts Pumpurs, SIA “The More You Get”, UX konsultants.

Annamarija Grava, SIA “Biznesu apvienība “KONSULS””, kvalitātes vadības konsultants un SIA “Pharmapro Biotech” projektu vadītāja

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:00

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_160522

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.