Pārlekt uz galveno saturu

Personālvadības digitalizācija – taupi laiku un vairo produktivitāti. e-KLUBS

04 Personālvadības digitalizācija – taupi laiku un vairo produktivitāti. e-KLUBS

Personālvadības digitalizācija – taupi laiku un vairo produktivitāti

 

Mērķa auditorija: Personāla vadītāji un speciālisti, grāmatveži, nodaļu vadītāji

Attālināts vai daļēji attālināts jeb hibrīddarbs būtiski ir mainījis mūsu darba dienu un komunikācijas veidu – dinamiskais dzīves stils no darbinieka un personāla vadītāja pieprasa ātru, vienkāršu, efektīvu veidu, kas spēj optimizēt virkni laikietilpīgu pienākumu, kas veicina indivīda produktivitāti.

Kādi ir argumenti par labu personāla vadības digitalizācijai un kādi ir lielākie ieguvumi visam uzņēmumam kopumā, ieviešot personāla pašapkalpošanās risinājumu – to vebinārā plaši un no vairākiem skatupunktiem stāstīs ELVA Integrēto risinājumu nodaļas vadītājs Mārtiņš Jirgensons, kurš ir ELVA ekspertu iztrādātā personāla portāla Panorama 365 izstrādes procesa vadītājs lielos Baltijas uzņēmumos.

Vebinārā par:

  1. Kādēļ digitalizēt personāla vadības procesus savā uzņēmumā?
  1. Digitāla risinājuma izmantošanas aktualitāte attālināta vai hibrīddarba laikā un cik efektīva tā var būt gan darbiniekiem, gan vadībai.
  1. Efektīvs veids, kā darbiniekam patstāvīgi veikt personāla pašapkalpošanās funkcijas, atvieglojot dzīvi gan sev, gan personāla vadībai - ELVA radīts pašapkalpošanās portāls Panorama 365 un tā priekšrocības.
  1. Jautājumi-atbildes

Vebināru vadīs: Mārtiņš Jirgensons - uzņēmuma ELVA eksperts. Mārtiņš kā Integrēto risinājumu biznesa attīstības vadītājs ikdienā gādā par ELVA radītā risinājuma jeb personāla pašapkalpošanās portāla Panorama 365 attīstību un ieviešanas procesu kvalitatīvai un efektīvai cilvēkresursu vadībai lielos uzņēmumos, kuru mērķis ir dinamiski augt un sekmīgi sasniegt savus biznesa mērķus.

 Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norise laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_040822

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.