Pārlekt uz galveno saturu

Jūlijs

05 Uzņēmuma "“Latvia MGI Tech” pieredzes stāsts

 

“Latvia MGI Tech”  pieredzes stāsts

   Latvia MGI Tech” (“MGI Latvija”) ir meitasuzņēmums “MGI Tech Co., Ltd.” (MGI). MGI ir pasaules mēroga līderis dzīvības zinātņu inovācijās, kas tika dibināts 2016. gadā un tagad darbojas vairāk nekā 50 valstīs un reģionos, apkalpojot vairāk nekā 1000 klientus visā pasaulē. MGI mērķis ir nodrošināt efektīvus un pēc iespējas plašākai sabiedrībai pieejamus veselības aprūpes risinājumus ģenētikas jomā, pamatā tieši genomu sekvenēšanai. Balstoties uz patentētu tehnoloģiju, MGI ražo sekvenēšanas iekārtas, automatizētas paraugu apstrādes iekārtas, reaģentus un izlietojamos materiālus, ko izmanto zinātnes pētījumos, medicīnā un veselības aprūpē.

Uzņēmums “MGI Latvia” tika atklāts Rīgā 2019. gada beigās, un tas darbojas kā pētniecības un attīstības, ražošanas, loģistikas un specializēto apmācību centrs MGI biznesa attīstībai Eiropā un citos starptautiskos reģionos. “MGI Latvia” ir līdz šim lielākā ārvalstu investīcija biotehnoloģiju nozarē Latvijā un Baltijā, pārsniedzot 15 miljonus eiro.

Vebinārā   runāsim par:

1. Kas ir genomu sekvenēšana

2. Iespējamie pielietojuma veidi

3. MGI Tech stāsts un vēsture, produkti

4. Ienākšana Latvijā, sadarbības projekti

Vebināru  vadīs: Rolando H. Delgado, MGI Latvia vadības komandas pārstāvis, atbildīgs par ārējo sadarbību

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:00

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/UPS_050722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

06 Ārpakalpojuma grāmatvežu licencēšana. Finanšu diena

Ārpakalpojuma grāmatvežu licencēšana

Vebinārā   runāsim par:

1.Ārpakalpojumu grāmatvežu licencēšanu;

2.Pārējas perioda nosacījumiem;

3.Licences saņemšanai iesniedzamajiem dokumentiem un kārtību;

4.Licences darbības termiņu un samaksu, citiem būtiskiem nosacījumiem.

Vebināru vadīs: Inguna Maļceva, VID Nelegāli iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas pārvaldes Metodikas atbalsta un riska analīzes daļas galvenā juriste.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/FD_060722

Pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

07 Pārmaiņas cilvēka dzīvē. Pastāvēs, kas pilnveidosies

Pārmaiņas cilvēka dzīvē


Pārmaiņas cilvēka dzīvē ir tēma, kas ir mūžsena un aktuāla neatkarīgi no tā, vai dzīvojam rāmu ikdienas dzīvi, vai kopā ar visu sabiedrību esam nonākuši lielā krīzē un piedzīvojam dramatiskas izmaiņas.
Agri vai vēlu pienāk brīdis, kad mūsos parādās šķietami vienkāršs jautājums: vai nevajadzētu dzīvē kaut ko mainīt? Un tajā pašā laikā parādās arī šaubas un nedrošība: vai šis tomēr ir īstais brīdis?
Un runa ir par jebkuru mūsu dzīves jomu – tas var būt darbs, attiecības, veselība utml.
 

Par pārmaiņu dinamiku, to ietekmi uz mūsu dzīvi un mūsu attieksmi pret tām pārdomās dalīsies teologs, biedrības "Elizeja" līdzdibinātājs Kaspars Simanovičs.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/PKP_070722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

12 SIA “IziPizi” pieredzes stāsts.

SIA “IziPizi”  pieredzes stāsts

 

Izmaksām sadārdzinoties,  uzņēmumi un privātpersonas ir spiesti meklēt risinājumus, kā samazināt izdevumus, vai palielināt ienākumus kursējot ierastajā maršrutā.

IziPiziAPP ir IT risinājums, kas ļauj sūtītājiem apvienoties, lai saņemtu labāko cenas piedāvājumu sūtījumu biržā. Tas ir IT risinājums, kas ļauj uzņēmumiem un privātpersonām kļūt par pārvadātājiem un saņemt papildu ienākumus dodoties to ikdienas maršrutos.

Vebinārā   runāsim par:

  1. Sūtījumu birža piegādes cenas samazināšanai;
  2. Papildu ienākumi uzņēmumiem, kas veic savu produktu, preču piegādi;
  3. Peļņas rīks privātpersonām;
  4. Piegādes procesu pārraudzība klientu ērtībām.

Vebināru  vadīs: Rolands Dzenis  - SIA IziPizi dibinātājs

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/UPS_120722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

13 Krīžu komunikācija: iespējas, risinājumi, piemēri. Komunikācijas diena

Krīžu komunikācija: iespējas, risinājumi, piemēri

Krīzes var gadīties dažādas, taču būtiski tās laikus identificēt, lai risinātu nekavējoties. Lieliem un vidējiem uzņēmumiem ieteicams veidot krīžu komunikācijas plānu, nosakot gan runas personas, gan krīzes risināšanas soļus, tādējādi esot gataviem negaidītiem pavērsieniem. Ņemot vērā to, ka medijiem “slikta ziņa ir laba ziņa”, svarīgi sagatavot gan galvenās tēzes, gan arī pieeju informācijas sniegšanai, izvēloties atbilstošus sabiedrisko attiecību instrumentus.  

Vebinārā   runāsim par:

  1. Kā identificēt krīzi?
  2. Kā veidot krīžu komunikācijas plānu?
  3. Kā sagatavot runas personas krīžu komunikācijai?
  4. Kā un cik tēzes ieteicams sagatavot?
  5. Kādus sabiedrisko attiecību instrumentus izvēlēties krīžu risināšanā?
  6. Piemēri.

Vebināru vadīs: Rūta Grikmane, komunikācijas aģentūras “A.W. Olsen & Partners” (SIA “PR Kvadrāts”) projektu direktore

BEZMAKSAS dalība.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/KD_130722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram. 

Pasākumu organizē Eiropas Biznesa atbalsta tīkls. Eiropas Biznesa atbalsta tīklu Latvijā koordinē LIAA, LTRK un Latvijas Tehnoloģiju centrs. Šo projektu finansē Eiropas Savienība SMP programmas (2021–2025) ietvaros.

logologoo
20 PVN piemērošana darījumos ar nekustamo īpašumu. Finanšu diena
PVN

Vebinārā runāsim par:

  • kāda nekustamā īpašuma atsavināšanai ir jāpiemēro PVN un kāda nav jāpiemēro;
  • PVN deklarācijas pielikuma PVN 7 pārskata aizpildīšanu;
  • PVN korekciju veikšanu saistībā ar nekustamā īpašuma atsavināšanu;
  • PVN aprēķināšanu nekustamā īpašuma atsavināšanas darījumos;
  • priekšnodokļa atskaitīšanu saistībā ar nekustamo īpašumu.

Vebināru vadīs: Edgars Bisenieks, VID Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas vadītājs. E.Biseniekam ir 18 gadu darba pieredze VID.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00 - 11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_200722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

26 Tehnostress, tā radītie izaicinājumi un iespējas. Labas prakses biznesa skola

 

Tehnostress, tā radītie izaicinājumi un iespējas

 

Tehnostress ir profesionālā stresa veids, kas saistīts ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, piemēram, internetu, mobilajām ierīcēm un sociālajiem medijiem.

Tehnostress tiek novērots daudzās organizācijās visos līmeņos, un ietekmētie darbinieki kļūst nemierīgi vai pārņemti, strādājot datorizētā vidē, kurā notiek pastāvīga jaunas informācijas plūsma. Šai salīdzinoši jaunajai parādībai var būt būtiska kaitīga ietekme uz indivīdu veselību, produktivitāti un apmierinātību ar darbu.

Var šķist mazliet paradoksāli, taču akadēmiskā literatūra, populārā prese, kā arī dažāda veida pierādījumi un piemēri liecina, ka tehnostress ir tieši saistīts ar lomu neskaidrību, lomu konfliktu, vadītāja atbalsta trūkumu un darba pārslodzi, turpretim vecumam un pašefektivitātei, šķiet, ir vairāk netieša, bufera loma.

Vebinārā   runāsim:

1. par to ka pasaulē stresa nav – tā ir katra no mums reakcija uz kaut ko un tālab var būt atšķirīga;

2. par to, ka nevadīts un nepārvaldīts stress toties var reāli kaitēt – gan pašam, gan citiem;

3. par to kā tehnostress papildina šo buķeti – kas tas ir, kā to atpazīt un pārvērst par savu draugu un palīgu;

4. par to, ko organizācijas var darīt, lai mazinātu tehnostresu darbiniekiem.

Vebināru vadīs: dr.oec. Ieva Kalve – docente Rīgas Stradiņa universitātē, pieredzējusi biznesa un vadības jautājumu konsultante

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

BEZMAKSAS dalība

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_260722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

Pasākumu organizē Eiropas Biznesa atbalsta tīkls. Eiropas Biznesa atbalsta tīklu Latvijā koordinē LIAA, LTRK un Latvijas Tehnoloģiju centrs. Šo projektu finansē Eiropas Savienība SMP programmas (2021–2025) ietvaros.

logoo

logo

27 Ieskats ISO 27 001. Kvalitātes diena

Ieskats ISO 27 001

 

Mērķa auditorija: Uzņēmumu vadītāji, IT speciālisti, Sistēmu administratori, Atbildīgie par informācijas drošību

Interneta vide ir pilna ar apdraudējumiem. Kiberuzbrukumi notiek katru dienu un ikviens no mums var tikt tiem pakļauts. Kiberuzbrukumu radītās sekas ir dārgas, tās rada stresu un apjukumu darbiniekiem, kā arī sliktākajā gadījumā, var paralizēt uzņēmuma darbību uz nenoteiktu laiku.

Apzinoties kiberuzbrukumu sekas arvien vairāk uzņēmumi domā par informācijas un datu drošību. Ka viens no rīkiem, kas ļauj sistemātiski sakārtot Informācijas un datu drošības jautājumus ir ISO 27001, kas palīdz uzņēmumiem būt gataviem kiberuzbrukumiem, efektīvi stāties tiem pretīm un operatīvi novērst to radītās sekas.

Runāsim par:

1. Iepazīstināšana ar informācijas drošības pārvaldības sistēmas (IDPS) konceptu

2. Iepazīstināšana ar visārīgām ISO 27001:2013 prasībām

3. Ieskats IDPS ieviešanas konceptā

4. Ieskats sertifikācijas un audita proceso

Dalībnieku ieguvumi: izpratne par IDPS atbilstoši ISO 27001

Semināru vadīs Māris Zamovskis, BM Certification vadības sistēmu sertifikācijas nodaļas vadītājs, ISO 27001 auditors. 10 gadu pieredzi atbilstības novērtēšanā.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_270722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

 

28 Digitālā komunikācija ar klientiem - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks. Komunikācijas diena

Digitālā komunikācija ar klientiem  - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks

Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas darba organizēšanā, informācijas apmaiņā, saskarsmē, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.

Tikšanās laikā runāsimies par to, cik svarīgi ir strādāt ar saviem klientiem tiem pieņemamā vidē un ātrumā.

Vebinārā   runāsim par

1. Kas ir kontaktu centrs?

2. Kas veido klientu pieredzi no komunikācijas skatu punkta un kā to uzlabot.

3. Kā sekot līdzi komunikācijai ar klientiem.

4. Kādos gadījumos pietiek ar zvanu centru, un kādos gadījumos ir nepieciešams jau kontaktu centrs.

5. Cik maksā šāds risinājums un kā pareizi rēķināt ieguvumu no kontaktu centra.

Dalībnieku ieguvumi:

Dalībnieki iegūs apkopotu info par to kas ir kontaktu centrs, kā izvēlēties nepieciešamos komunikācijas kanālus, kā kontrolēt un uzskaitīt visu klientu komunikāciju un nepalaist garām, kā samazināt lieko laiku informācijas apkopošanā, meklēšanā, attiecīgi arī ietaupīt izmaksas..

Vebināru  vadīs: Kārlis Leimanis, SIA CSC TELECOM biznesa risinājumu arhitekts un Jānis Strumpmanis, CSC TELECOM tirdzniecības direktors

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/KD_280722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.