Pārlekt uz galveno saturu

Jūlijs

13 INTERNETA REKLĀMAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS DARBNĪCA

INTERNETA REKLĀMAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS DARBNĪCA

13. JŪLIJS

13:00 – 17:00

Darbnīca ar praktisku darbošanos un komunikāciju savā starpā, kuras ietvaros dalībniekiem būs iespēja veicināt izpratni par savu mērķa klientu, veicināt mārketinga un pārdošanas stratēģiju uzņēmumā, kā arī izveidot konkrētu darbības plānu, kuru turpmāk ieviest sava uzņēmuma darbībā, lai uzrunātu savu mērķa klientu.

LTRK UZŅĒMĒJU NAMĀ

PROGRAMMĀ: 

  • mērķauditorijas analīze - to problēmu, sāpju, vajadzību, interešu un vērtību noteikšana
  • konkurentu izpēte – tips&tricks konkurētspējīga piedāvājuma izveidē
  • produkta/pakalpojuma dekompozīcija 
  • pārdodoša piedāvājuma izveide 
  • pārdodošu tekstu un reklāmas maketu izveide
  • pārdošanas skripta izveide
  • konkrēts darbības plāns - klienta ceļa izveide
  • mārketinga un pārdošanas palīgmateriāli - ko vēl var izmantot?

IEGUVUMI: 

  • izpratne par savu mērķa klientu un  to, kādas darbības veikt vai neveikt mārketinga un pārdošanas stratēģijas ietvaros, jo darbnīcas ietvaros ikviens dalībnieks uzzinās, kas viņa klientam ir nepieciešams 
  • konkurētspējīga piedāvājuma izveide, kas uzrunās klientu
  • skaidra uzņēmuma interneta reklāmas un pārdošanas stratēģija, ko pēc praktiskās darbnīcas ikviens dalībnieks varēs ieviest sava uzņēmuma ietvaros
  • konkrēts darbības plāns, kuru pielietot savā turpmākajā uzņēmuma darbībā

 DALĪBAS MAKSA:

  • 45 EUR+PVN LTRK BIEDRIEM
  • 60 EUR+ PVN CITIEM INTERESENTIEM

Reģistrācija: https://ej.uz/strategijasdarbnica

Dalībnieku skaits ir ierobežots

Darbnīcu vadīs interneta mārketinga speciālists ar 7 gadu pieredzi Nauris Porbaks un pārdošanas, biznesa vadības speciāliste ar 11 gadu pieredzi Anna Probaka.

 

 

21 LEGO® SERIOUS PLAY® metodes (LSP) demo - praktisks seminārs metodes iepazīšanai un pielietošanai!
Lego 2

LEGO® SERIOUS PLAY® ir veids, kā, cilvēkiem kopīgi risinot sarežģītas problēmas, panākt lielāku iesaisti, plašāku redzējumu, aktīvu līdzdalību, lielāku apņemšanos un atbildību no iesaistītajiem, kā arī skaidrāku, līdz ar to, ātrāku ieviešanas procesu.

LEGO® SERIOUS PLAY® metode (LSP) ir fasilitēta (procesa vadītāja virzīta un sekmēta) domāšanas, komunikācijas un problēmu risināšanas metode, ko lietot dažādās grupās un komandās, kā arī individuāli.  Ar LSP metodi risināmie jautājumi iegūst 3D formu un sniedz iespēju kopīgi paskatīties uz tiem no dažādiem rakursiem, izspēlēt dažādus scenārijus un veidot kopīgu izpratni par sarežģītām struktūrām un problēmām.

LTRK UZŅĒMĒJU NAMĀ

PROGRAMMĀ:

  • Ievads par LEGO® SERIOUS PLAY® metodi, tās pamatojumu un pielietojamību
  • Praktiska semināra DEMO pieredze
  • Kafijas pauze
  • Praktiska semināra DEMO pieredze
  • Grupas refleksija un diskusija

DALĪBNIEKU IEGUVUMI:

  • Izpratne par to, kas ir LEGO® SERIOUS PLAY® metode un kādās pieejās tā balstīta
  • Iepazīšanās ar LSP metodes procesu, darba plūsmu, vidi
  • Iespēja prakstiski piedalīties un izmēģināt šo metodi darbībā - 100% iesaiste un praktiska darbošanās
  • Iespēja pārbaudīt un apgāzt (savus un dzirdētos) mītus par šo metodi
  • Iespēja kopā ar sertificētu fasilitatoru pārrunāt un izvērtēt šīs metodes pielietojamību saviem vai savas organizācijas izaicinājumiem!
  • Jauna pieredze sarežģītu problēmu risināšanā
  • Neliela dāvana radošuma veicināšanai

Dalības maksa: 

  • LTRK biedriem 45 EUR + PVN
  • Citiem ineresentiem 60 EUR + PVN

Reģistrācija: https://ej.uz/legoplay  

Dalībnieku skaits ir ierobežots

Praktisko semināru vadīs: www.fasilitatoruskola.lv veidotājs Miķelis Bendiks.

Miķelis ir sertificēts fasilitators LEGO® SERIOUS PLAY® metodē, kas izmanto šo un citas metodes fasilitējot dažādas koprades darbnīcas, kā arī mācības un konsultāciju projektus.