Pārlekt uz galveno saturu

Decembris

01 Cilvēku tipi: kā saprasties un sastrādāties

Cilvēku tipi: kā saprasties un sastrādāties

Kas ir veiksmīgas sadarbības pamatā? Izdevīgums, ērtums, patīkamas komunikācijas pieredze. Zinot savu auditoriju ar pirmiem diviem elementiem nav jābūt problēmu, bet kā ir ar pēdējo? Kā nodrošināt patīkamo komunikācijas pieredzi ik klientam, partnerim, darbiniekam? Cilvēki taču ir tik dažādi! Šeit var palīdzēt personības tipu izpratne un tiem atbilstošo komunikācijas tehniku pielietošana.

Mērķa auditorija: Uzņēmumu, Komandu un Pārdošanas vadītāji

Vebinārā runāsim par:

  1. 4 cilvēku personības tipiem pēc DISC metodoloģijas;
  2. cilvēku stiprākiem iekšējiem motīviem un vajadzībām;
  3. katram tipam patīkamāko komunikācijas stilu.

Pēc vebināra Jūs varēsiet veiksmīgāk:

  • atpazīt, kuram cilvēku tipam atbilstat paši;
  • ar kuru tipu pārstāvjiem jums ir vieglāk un ar kuriem grūtāk veidot komunikāciju;
  • izprast galvenās atšķirības un komunikācijas grūtību cēloņus.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_011223

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebināru vadīs: Lilita Alute-Cīrule,

DarbaGuru un Personīgā Zīmola Akadēmijas Lektore, ar pieredzi Rekrutieru Komandas vadībā un 5 gadu pieredzi Proaktīvā Personāla atlasē (HeadHunting).

05 Krīzes komunikācija

 Krīzes komunikācija 

Krīzei nekad nevar būt gatavs, bet var sagatavoties. Gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem iespējams prognozēt potenciālās krīzes un izstrādāt komunikācijas stratēģiju, kas palīdzēs konkrētā brīdī neapjukt, bet rīkoties saprātīgi, novēršot papildu riskus.

Seminārā runāsim par:

  • Kā noteikt, kas ir krīze? Stratēģijas sagatavošana.
  • Runas personu noteikšana
  • Vai piesaistīt profesionāli? Mediju attiecību būtība.
  • Tēžu izstrāde.
  • Praktiski ieteikumi

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/Kom_051223

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Eksperte: Rūta Grikmane. Gandrīz 20 gadu pieredze komunikācijas projektu izstrādē un vadībā. Strādā pasaules mērogā Baltijas valstīs visgodalgotākajā komunikācijas aģentūrā “Olsen+Partners” par projektu direktori. Pieredze strādājot žurnālistikā. Iegūts maģistra grāds Beļģijā programmā “Mediji un sabiedrība Eiropā”. Specializējusies krīžu komunikācijā un lobija jautājumos, kā arī korporatīvajā un integrētajā komunikācijā.

 

06 MĒRĶU MEISTARKLASE

 

MĒRĶU MEISTARKLASE

6.decembrī (plkst. 9.30 - 12.00)

Tiešsaistē, Zoom

“Mērķis bez plāna ir tikai vēlme" Antuāns de Sent-Ekziperī. 

Gada beigas ir labs laiks, lai apstātos un izvērtētu kur esmu šobrīd un kur vēlos doties tālāk, lai veidotu savu dzīvi tādu, kādu es izvēlos.

Meistarklasē praktiski:

  • Apskatīsi un izvērtēsi sev nozīmīgās dzīves jomas un lomas.
  • Atbrīvosies no mērķiem, kur vairs nav aktuāli.
  • Izveidosi vīziju 2024. gadam svarīgajās dzīves jomās;
  • Izveidosi mērķi un plānu mērķa sasniegšanai (soļi, resursi un ieradumi).
  • Identificēs šķēršļus mērķa sasniegšanā, un izveidosi plānu šķēršļu pārvarēšana
  • Iepazīsies ar dalībniekiem, satiksi savu atskaitīšanās partneri mērķa sasniegšanai

Meistarklasē teorētiski:

  • Saņemsi zinātnē balstītu teoriju par mērķu uzstādīšanu un sasniegšanu
  • Izgaismosim mītus par mērķu sasniegšanu, kas Tev ir traucējuši līdz šim

Mērķu meistarklasē būs 10% teorijas un 90% prakses (grupu un individuāli darbi), tādēļ aicinām reģistrēties tos, kuriem būs iespēja būt 100% klātesošiem un darboties praktiski, kā arī piedalīties ar ieslēgtu kameru un strādājošu mikrofonu. Ieraksts netiks nodrošināts.

Dalība: bez maksas 

Reģistrācija:https://ej.uz/MM_061223

Meistarklasi vadīs:

Elīna Tiliba (MBA), sertificēts koučs. Elīna strādā individuāli ar līderiem, uzņēmējiem un uzņēmumu komandām, kā arī vada personīgās izaugsmes un komandu veidošanas treniņus un koučinga grupas vairāk kā 30 pasaules valstīs. Elīnu izvēlas klienti, kuri vēlas attīstīt savu personīgo un profesionālo potenciālu un gūt panākumus tajā, kas viņiem svarīgs. Vairāk: linkedin.com/in/elinatiliba/

 

07 Informatīvais seminārs "Baltic Impact Accelerator: Jaunuzņēmumu ilgtspējīga izaugsme"

Informatīvais seminārs "Baltic Impact Accelerator: Jaunuzņēmumu ilgtspējīga izaugsme"

 

Aicinām apmeklēt informatīvo semināru Baltic Impact Accelerator: Jaunuzņēmumu ilgtspējīga izaugsme.

Semināra laikā būs iespēja uzzināt par projekta Baltic Impact Accelerator sniegtajām iespējām un kā tajā piedalīties. Projekts paredz atbalstu, sniedzot grantus apmācībām un konsultācijām jaunuzņēmumiem (2-5 gadi). Papildus tam, būs iespēja iepazīties ar jaunuzņēmumu pieredzi, kuri ir piedalījušies akselerācijas programmās, kādi ir to ieguvumi un iespaidi. Tāpat, būs iespēja uzzināt par cita veida sniegtajām iespējām un atbalstu jaunuzņēmumiem un to ekosistēmai, kā arī noslēgumā būs paredzēta neformāla tīklošanās.

Mērķauditorija: jaunuzņēmumi (2-5 gadi) un MVU.

Laiks: 13:00-16:00

Vieta: Kr. Valdemāra iela 35, Rīga (LTRK)

Programma:

12:25-12:55 Dalībnieku reģistrācija un kafija

13:00-13:10 Semināra atklāšana 

13:10-13:40 Projeka Baltic Impact Accelerator sniegtās iespējas 

13:40-14:10 Komercializācijas Reaktora sniegtās iespējas

14:10-14:30 Projekta Skale2CT sniegtās iespējas

14:30-15:00 EDIH: Latvijas Digitālais Akselerators

15:00-15:30 Dalība akselerācijas programmā. Swotzy pieredzes stāsts

15:30-15:35 Turpmākie soļi dalībai akselerācijas programmā Baltic Impact Accelerator projektā

15:35-16:00 Kafija un neformāla tīklošanās

(Detalizēta programma ar runātājiem ir pieejama šeit)

 

Reģistrācija: EJ.UZ/BIA_INFOSEMINARS

NB! Vietu skaits ir ierobežots

 

Papildus jautājumiem: jurijs.dubatovka@ltrk.lv / +371 26514077

 

Semināru organizē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, sadarbībā ar Zaļo un Viedo Tehnoloģiju Klasteri Interreg Centrālā Baltijas jūras reģiona programmas projekta “Triple Bottom Line Baltic Impact Accelerator” (proj.nr. CB0100053) ietvaros.

08 Pieprasījuma radīšana eksporta B2B tirgos

Pieprasījuma radīšana eksporta B2B tirgos

Pēc Boston Consulting Group pētījuma datiem, uzņēmumi ar attīstītu mārketingu iegūst 30% izmaksu ietaupījumu un 20% pieaugumu ieņēmumos, tieši tāpēc sekmīgākie uzņēmumi izmanto sistemātisku pieeju pieprasījuma radīšanai un pārdošanai. Tā paliek vēl nozīmīgāka starptautiskajos tirgos, kuros uzņēmumiem ir jābūt spējīgiem globālās konkurences apstākļos piesaistīt potenciālo klientu uzmanību, iegūt to atgriezenisko saiti, radīt interesi par savu piedāvājumu un pārvērst to darījumos.


Vebināra laikā runāsim, kā izveidot mērogojamu un efektīvu sistēmu jaunu klientu piesaistīšanai B2B tirgos un panākt, lai mārketings vecina biznesa izaugsmi ar izmērāmiem rezultātiem.


Vebinārs būs noderīgs B2B uzņēmumu vadītājiem, mārketinga un pārdošanas specialistiem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/B2B_081223

Vebināru vadīs:
Andrejs Juščenko, "IBD Consulting" partneris, biznesa izaugsmes stratēģis
Rolands Ozoliņš, "IBD Consulting" partneris, pieprasījuma radīšanas stratēģis

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem

Pirms vebināra norises saņemsiet informāciju par pieslēgšanos

08 Mākslīgā intelekta ieviešana uzņēmumā bez IT zināšanām. SEMINĀRS KLĀTIENĒ

MI ieviešana uzņēmumā bez IT zināšanām

SEMINĀRS KLĀTIENĒ

KR.VALDEMĀRA IELĀ 35, RĪGĀ

14.00-15.30


Ģeneratīvā mākslīgā intelekta tehnoloģijas ir strauji attīstījušās, radot jaunas iespējas biznesa inovācijām un konkurences pastiprināšanai. Mūsu uzņēmumiem ir jāizprot, kā šīs tehnoloģijas var veicināt izaugsmi un efektivitāti.


Seminārā Ieskatīsimies:

  • Kā MI var mainīt uzņēmumu darbību
  • Soli pa solim: MI tehnoloģijas ieviešanas process bez IT zināšanām
  • Stratēģiskā plānošana un risku pārvaldība.
  • Veiksmīgas integrācijas piemēri
  • Diskusija un praktiski ieteikumi uzņēmumu līderiem.
  • Papildus soli-pa-solim informācija kā pašam ieviest MI savā uzņēmumā.


Kāpēc iiedalīties:

Apgūstiet praktiskas zināšanas un iegūstiet konkurences priekšrocības, izmantojot generatīvo MI. Uzziniet, kā inovācijas var palīdzēt sasniegt biznesa mērķus un risināt sarežģītus izaicinājumus.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_081223 

Norises laiks: 14.00-15.30

Eksperts:Pauls Jurāns

Ieguvis izglītību Austrālijā un izveidojis peļņu nesošu digitālo uzņēmumu, pēc mācībām viņš atgriezās Eiropā un dibināja importa/eksporta uzņēmumu. Anglijā izveidoja kiberdrošības uzņēmumu un uzaudzēja tā pārdošanas apjomu līdz 500 000 divos gados, bet saskārās ar izdegšanas problēmām, kā rezultātā uzņēmums tika likvidēts. Tagad kā konsultants viņš specializējas tehnoloģiju risinājumu ieviešanā un uzņēmumu procesu automatizācijā. https://www.linkedin.com/in/pauls-jurans/

*

*

*

Jautājumiem: paula.rossinska@ltrk.lv

Seminārs tiek organizēts Erasmus+ programmas projekta “Building up Digital Skills Alliance for the Enhancing of Programming Competencies” (DigiS) (proj.nr. 621690-EPP-1-2020-1-CZ-EPPKA2-SSA) ietvaros.

Erasmus+digis

 

12 Noziedzīgi iegūtu līdzekļu novēršanas (AML) iekšējās kontroles sistēmas izveide

Noziedzīgi iegūtu līdzekļu novēršanas (AML) iekšējās kontroles sistēmas izveide

Vebināra laikā būs iespēja uzzināt par jaunākajām tendencēm Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma piemērošanā.

Mērķa auditorija:

  • Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likuma subjekti – finanšu iestādes, ārpakalpojuma grāmatveži, neatkarīgi juridisko pakalpojumu sniedzēji, nekustamā īpašuma darījumi starpnieki, u.c.;
  • Ikviens uzņēmums, kura mērķis ir mazināt saimnieciskās darbības riskus un savā darbībā ievērot KYC (Know Your Customer jeb “pazīsti savu klientu”) principu.

Runāsim par:

1. Atšķirībām starp AML un starptautisko sankciju normu piemērošanu;

2. Risku novērtējuma izstrādi;

3. Politiku un procedūru izstrādi;

4. Vai AML prasības ir pretrunā ar personas datu aizsardzības principiem?

Dalībnieku ieguvumi: Izpratne par risku vadību, tipiskāko kļūdu analīze un labās prakses piemēru apguve.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_121223 

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Vebināru vadīs: Krišjānis Bušs, zvērināts advokāts, zvērinātu advokātu biroja COBALT vecākais speciālists

Vebināra ieraksts būs pieejams tikai vienu mēnesi. 

 

13 Vebinārs par ISCC EU un PLUS Standartu

Vebinārs par ISCC EU un PLUS Standartu

Notiek: 13.12.2023 10:00-11:30

Mērķa auditorija: 

Pirmie ievākšanas punkti, tirgotāji, noliktavu vadītāji, uzņēmumu vadītāji, kvalitātes vadītāji, uzņēmumos, kuros ražo biomasu, kas ir paredzēta biodegvielas un transporta tirgum saskaņā ar RED II prasībām.

Tā var būt:
· koksnes biomasa (piemēram, šķeldu, skaidas, granulas);
· lauksaimniecības produktu biomasa (piemēram, kukurūzas rugājus, kviešu salmus un rīsu sēnalas);
· organisko materiālu biomasa (atkritumi, atliekas);
· dzīvnieku izcelsmes atliekas;
· neoganiskā biomasa
· un citi.

Daži teikumi par tēmas aktualitāti: 

Starptautiskā ilgtspējības un oglekļa dioksīda emisiju sertifikācijas sistēma (ISCC - International Sustainability and Carbon Certification) ir pasaulē atzīta biomasas un bioenerģijas, kā arī citu atjaunojamo izejvielu un to atvasinājumu ilgtspējības sertifikācijas sistēma. ISCC ir viena no apstiprinātajām sertifikācijas sistēmām saskaņā ar Eiropas Savienības Atjaunojamās enerģijas direktīvu (RED II) un ES ilgtspējības kritērijiem biodegvielai un bioloģiskajiem šķidrajiem kurināmajiem. Tas nozīmē, ka biomasas un bioenerģijas ražotājiem un lietotājiem ir jāatbilst ISCC EU prasībām, lai piekļūtu Eiropas tirgiem. ISCC Plus ir izplatītāks ārpus ES zonas par ISCC EU, iekļaujot oglekļa emisiju samazināšanas un ilgtspējas kritērijus, tādējādi padarot to visaptverošāku. Tas palīdz uzņēmumiem un organizācijām samazināt oglekļa dioksīda emisiju un veicināt zema oglekļa dioksīda emisiju līmeņa praksi, tādējādi veicinot klimata pārmaiņu mazināšanu.

Runāsim par:
· ISCC EU un ISCC PLUS standarta prasībām;
· Piegādes ķēdes elementu darbības veidiem;
· Masas bilances uzskaiti un fizisko uzglabāšanu laukumos, ostās vai noliktavās;
· Par to kas ir SEG aprēķins un vai jūsu uzņēmumam tāds ir nepieciešams.

Dalībnieku ieguvumi:
Seminārs ļauj labāk izprast Starptautiskā ilgtspējības un oglekļa dioksīda emisiju sertifikācijas sistēmas ISCC prasības. Seminārs sniegs priekšstatu par to kā sagatavot savas ISCC sistēmas ieviešanu, pilnveidošanu un uzturēšanu Jūsu uzņēmumā.

Reģistrācija: https://ej.uz/LPBS_131223


Vebināru vadīs: 

Agnese Leite, BM Certification ISCC programmas vadītāja

 

18 Atlases procesa automatizācija – digitālo risinājumu sniegtās iespējas darbinieku piesaistē un atlasē

Atlases procesa automatizācija – digitālo risinājumu sniegtās iespējas darbinieku piesaistē un atlasē.

Vebinārs tiešsaistē

IT risinājumu izmantošana personāla piesaistē un atlasē ļauj uzņēmumam sekmīgāk konkurēt par jauniem darbiniekiem.

Mērķa auditorija:
HR vadītāji, personāla atlases speciālisti, talantu piesaistes speciālisti, uzņēmuma vadītāji

Runāsim par: Tirgū pieejamajiem risinājumiem – darba devēja tēla veicināšanā, kandidātu novērtēšanā, kā arī ATS (Applicant Tracking System) un Candidate Relationship management (CRM) sistēmu populārākajos moduļos. 


Dalībnieku ieguvumi: Dalībnieki uzzinās, kā atlases un piesaistes tehnoloģijas var uzlabot atlases procesa efektivitāti, kandidātu pieredzi, palīdzot organizācijai veiksmīgāk konkurēt par talantiem.  .

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LBS_181223 

Semināru vadīs: Nauris Vītols, SmartHR Latvija vadītājs, konsultants. www.smarthr.lv https://www.linkedin.com/in/nauris-vitols/

Vebinārā ietvarā īsumā tiks prezentēti projekta līdzšinējie rezultāti.

Vebinārs tiek organizēts Erasmus+ programmas projekta “Building up Digital Skills Alliance for the Enhancing of Programming Competencies” (DigiS) (proj.nr. 621690-EPP-1-2020-1-CZ-EPPKA2-SSA) ietvaros.

Erasmus+digis