Pārlekt uz galveno saturu
05 Krīzes komunikācija

 Krīzes komunikācija 

Krīzei nekad nevar būt gatavs, bet var sagatavoties. Gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem iespējams prognozēt potenciālās krīzes un izstrādāt komunikācijas stratēģiju, kas palīdzēs konkrētā brīdī neapjukt, bet rīkoties saprātīgi, novēršot papildu riskus.

Seminārā runāsim par:

  • Kā noteikt, kas ir krīze? Stratēģijas sagatavošana.
  • Runas personu noteikšana
  • Vai piesaistīt profesionāli? Mediju attiecību būtība.
  • Tēžu izstrāde.
  • Praktiski ieteikumi

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/Kom_051223

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Eksperte: Rūta Grikmane. Gandrīz 20 gadu pieredze komunikācijas projektu izstrādē un vadībā. Strādā pasaules mērogā Baltijas valstīs visgodalgotākajā komunikācijas aģentūrā “Olsen+Partners” par projektu direktori. Pieredze strādājot žurnālistikā. Iegūts maģistra grāds Beļģijā programmā “Mediji un sabiedrība Eiropā”. Specializējusies krīžu komunikācijā un lobija jautājumos, kā arī korporatīvajā un integrētajā komunikācijā.