Pārlekt uz galveno saturu

LPB Bank intervija "Ar empātiju pret klientu arī jaunajā realitātē" žurnālam Forbes

LPB Bank_Forbes

?Pandēmija ir būtiski mainījusi cilvēku paradumus un iespējas, taču nepieciešamība pēc bankas pakalpojumiem ir ne tikai saglabājusies, bet dažās nišās tā pat ir ievērojami pieaugusi.

Neskatoties uz to, ka arvien biežāk klienti izvēlas attālinātās apkalpošanas iespējas, LPB Bank saglabā profesionālu un individuālu sadarbību ar katru klientu, nezaudējot saikni "Banka-Klients" un sniedzot saviem klientiem gan mūsdienīgus tehniskos risinājumus, gan empātisku komunikāciju un atgriezenisko saiti.

?Dalāmies ar LPB Bank interviju "AR EMPĀTIJU PRET KLIENTU ARĪ JAUNAJĀ REALITĀTĒ", kas bija publicēta žurnālā Forbes: http://bit.ly/Forbes_LPB_Bank