Pārlekt uz galveno saturu

LTRK un Polijas - Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera paraksta sadarbības memorandu

Memorands

Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) un Polijas - Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera parakstīja saprašanās memorandu, kas paredz veicināt pušu ekonomiskās un komerciālās sadarbības daudzveidību.

Ar mērķi veicināt savstarpējo sadarbību un uzņēmējdarbības partnerības attīstību, trešdien, 7. decembrī LTRK parakstīja saprašanās memorandu ar Polijas – Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru. Memorands paredz atvieglot procesus, kas veicinātu komerciālās un ekonomiskās attiecības starp abu kameru biedriem, kā arī rast papildu iespējas uzņēmēju partnerības stiprināšanai, savu resursu robežās apmainoties un izplatot informāciju par eksportu, importu un uzņēmējdarbības iespējām abās valstīs.

Parakstot memorandu, LTRK un Latvijas – Polijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera apņēmās organizēt tikšanās pārstāvjiem Latvijā un Polijā, lai vienotos par mērķu sasniegšanai nepieciešamajiem pasākumiem abu valstu ekonomisko attiecību nepārtrauktai attīstībai, tāpat arī rīkot dažādus pasākumus uzņēmēju kontaktu veidošanai – tīklošanās, savstarpējas tirdzniecības misijas, tirgus izpētes, produktu demonstrācijas un citus. Puses arī veicinās Latvijas un Polijas uzņēmumu sadarbību trešo valstu tirgos.

LTRK valdes locekle Katrīna Zariņa stāsta: “Sadarbība un kopīgs darbs ir atslēga panākumiem visās dzīves jomās, bizness nav izņēmumus. Tādēļ ir patiess prieks, ka kopīgi ar Polijas – Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru esam parakstījuši sadarbības līgumu, kas stiprinās abu organizāciju centienus saviem biedriem sniegt labāko iespējamo atbalstu gan iekšējos, gan ārējos tirgos, paplašinot to zināšanas, konkurētspēju un pieeju ārējiem tirgiem. Mēs ceram uz ciešu un produktīvu abu kameru sadarbību. Kopā mēs varam izdarīt divreiz vairāk savu biedru interešu pārstāvībā un palīdzēt uzņēmumiem nostiprināt esošās pozīcijas un rast jaunas iespējas citu valstu tirgos, tas ir īpaši svarīgi šajos ekonomiski sarežģītajos laikos.”