Pārlekt uz galveno saturu

Aicinām iepazīties ar rakstu “E-komercijas izaicinājumi: cīņā par konversiju”

LPB Bank

Darba dienas beigās katrs uzņēmējs vēlas redzēt, vai un cik viņš ir nopelnījis. Ja runājam par e-komerciju, tad te nav nekā svarīgāka par konversiju jeb reklāmguvumu, jo, ja apmeklētājs nekļūst par pircēju, vai vispār ir vērts turpināt??

?Laikā, kad nemitīgi pieaug viena pircēja piesaistes cena, visi uzņēmēji sīvā konkurencē cīnās par konversijas paaugstināšanu. Par to, kā uzņēmējam spert pirmos soļus digitālajā vidē un izvēlēties sadarbības partnerus, kas gādās par efektīvu konversiju ar tādu pašu degsmi kā pats uzņēmējs, stāsta LPB Bank E-komercijas departamenta vadītājs Edgars Valmers.

Aicinām iepazīties ar rakstu “E-komercijas izaicinājumi: cīņā par konversiju” ?
https://www.db.lv/zinas/ekomercijas-izaicinajumi-cina-par-konversiju-51…