Pārlekt uz galveno saturu

Kad un kāpēc izmantot animāciju jūsu mārketinga kampaņās? MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

08 Kad un kāpēc izmantot animāciju jūsu mārketinga kampaņās? MĀRKETINGS – RADOŠS CEĻŠ UZ REZULTĀTU

Kad un kāpēc izmantot animāciju jūsu mārketinga kampaņās?

Kad cilvēki dzird vārdu animācija, visbiežākais nāk prātā multfilmas. Taču animācija ir ārkārtīgi derīgs risinājums mārketinga vajadzībām.

Digitālajā vidē pēdējos gados būtiski pieaug video izmantošanu. Google, Facebook un Twitter statistika liecina, ka video pārdod labāk.

Skaidrojošie video, animēti GIFi, biznesa epasti, satura komunikācija, zīmola un pārdošanas kampaņas. Tie ir daži no mārketinga risinājumiem, kas ir svarīgi uzņēmuma biznesam un kur video ir būtiska nozīme.

Kad animācija ir īstais veids, kā runāt par jūsu uzņēmumu, produktu vai pakalpojumu?

Kādas ir animācijas priekšrocības?

Kā to izmantot jūsu labā?

Tie ir daži no jautājumiem, ko apskatīsim seminārā, lai atklātu neizmantoto animācijas potenciālu.

 

Semināru vada: Rita Šteimane, dizaina un animācijas studijas “Panic Studio” vadītāja ar 10 gadu pieredzi reklāmas industrijā kā reklāmas un digitālo aģentūru, tā arī mārketinga komandu pusē.

Semināra norises laiks: plkst. 13:00-15:00

Dalības maksa: LTRK biedriem – vienam pārstāvim no uzņēmuma dalība bez maksas, katram nākamajam 15,00 + PVN. Seminārs pieejams tikai LTRK biedriem.

 

Reģistrācija: https://ej.uz/MRCR_080319

 

 

Apmeklējot semināru, Jūs piekrītat savu fotogrāfiju un video publicēšanai LTRK mājas lapā un sociālajos tīklos.