Pārlekt uz galveno saturu

Digitālā komunikācija ar klientiem - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks. Komunikācijas diena

28 Digitālā komunikācija ar klientiem - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks. Komunikācijas diena

Digitālā komunikācija ar klientiem  - kontaktu centri ir mūsdienu komunikācijas pamata rīks

Šobrīd valsts organizācijas un daudzi uzņēmumi strādā pēckrīzes/ krīzes laika formātā. Daudziem Pandēmija ieviesa paliekošas korekcijas darba organizēšanā, informācijas apmaiņā, saskarsmē, kas ietekmē ne tikai darbu ar ārējiem klientiem, bet arī ar iekšējiem.

Tikšanās laikā runāsimies par to, cik svarīgi ir strādāt ar saviem klientiem tiem pieņemamā vidē un ātrumā.

Vebinārā   runāsim par

1. Kas ir kontaktu centrs?

2. Kas veido klientu pieredzi no komunikācijas skatu punkta un kā to uzlabot.

3. Kā sekot līdzi komunikācijai ar klientiem.

4. Kādos gadījumos pietiek ar zvanu centru, un kādos gadījumos ir nepieciešams jau kontaktu centrs.

5. Cik maksā šāds risinājums un kā pareizi rēķināt ieguvumu no kontaktu centra.

Dalībnieku ieguvumi:

Dalībnieki iegūs apkopotu info par to kas ir kontaktu centrs, kā izvēlēties nepieciešamos komunikācijas kanālus, kā kontrolēt un uzskaitīt visu klientu komunikāciju un nepalaist garām, kā samazināt lieko laiku informācijas apkopošanā, meklēšanā, attiecīgi arī ietaupīt izmaksas..

Vebināru  vadīs: Kārlis Leimanis, SIA CSC TELECOM biznesa risinājumu arhitekts un Jānis Strumpmanis, CSC TELECOM tirdzniecības direktors

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties:  https://ej.uz/KD_280722

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.