Pārlekt uz galveno saturu

Radīta jauna Baltijas ražotāju vajadzībām pielāgota produktu informācijas pārvaldības platforma

Telema PDS - produktu informācijas pārvaldības platforma Baltijas ražotājiem

Telema, Baltijas e-dokumentu un elektronisko datu aprites līderis ar vairāk kā 20 gadu pieredzi tehnoloģiju izstrādē, radījis jaunu risinājumu produktu datu pārvaldībai - Telema PDS (Product Data Sync).

2020. gadā Telema veica Baltijas mazumtirdzniecības piegādātāju pētījumu, apzinot vairāk kā 500 uzņēmumu. Mērķis bija izzināt procesus, kas atņem ražotājiem, izplatītājiem un vairumtirgotājiem laiku un kavē biznesa izaugsmi. Īpaši būtiski bija identificēt bieži atkārtojamas darbības ar zemu pievienoto vērtību.

Pētījums parādīja, ka 82% aptaujāto uzņēmēju vēlas veltīt mazāk laika un resursu produktu informācijas pārvaldībai. Mazumtirgotāji informāciju par sortimenta precēm pieprasa katrs savā formātā un katra iesniegšanas reize saistās ar atkārtotu manuālu datu pārrakstīšanu, meklējot informāciju gan epastos, gan uzskaites sistēmās un iepriekšējos dokumentos.

Pasaulē produktu informācijas pārvaldības risinājumi ir neatņemama preču tirdzniecības daļa, bet Latvijā un pārējās Baltijas valstīs tie vēl nav guvuši popularitāti augstas resursu ietilpības un ieviešanas izmaksu dēļ.

Tagad klajā tiek laista jauna produktu informācijas pārvaldības platforma Telema PDS, kas risina šo problēmu Baltijas tirgus mērogam pielāgotā veidā. Telema PDS sniedz mazumtirgotāju piegādātājiem iespēju gan uzglabāt visus produktu datus vienotā datu bāzē, gan droši, precīzi un bez liekām darbībām tos iesniegt tirgotāju pieprasītajos formātos.

Prīts Pommers, Telema PDS produkta vadītājs stāsta:
“Mūsu pieredze rāda, ka produktu dati pa piegādes ķēdi var virzīties krietni efektīvāk, nekā patreiz. Jau pirmo trīs lietošanas mēnešu laikā uzņēmumi, kas ir ieviesuši jauno risinājumu, ir par 42% paātrinājuši informācijas apmaiņas ātrumu ar sadarbības partneriem.
Tātad veikali precīzus un pārbaudītus preču datus saņem divas reizes ātrāk. Tas ļauj arī raitāk uzsākt jaunu produktu tirdzniecību un paplašināt noieta kanālus.”

Telema PDS platforma darbojas kā saikne starp piegādātāju un mazumtirgotāju, vienuviet apkopojot visu pārdošanai nepieciešamo informāciju. Vienu reizi izveidojot produkta kartīti, to ar pāris klikšķiem ir iespējams pielāgot katra mazumtirgotāja informācijas pieprasījuma tabulai un kopīgot ar tiem.

Uzņēmumiem, kas iesaistīti tirdzniecības procesos un ikdienā pārvalda vairākus desmitus, simtus vai tūkstošus lielu produktu sortimentu, preču datu pārvaldība ir ilgtermiņa nepieciešamība, kas pasargās no ieguldījumiem ERP programmatūras paplašināšanā tādos virzienos, kam uzskaites sistēmas nav paredzētas.

“Spēja ne tikai atrast, bet arī ieviest gudrus risinājumus ir tas, kas mūsu uzņēmējiem var dot priekšrocības e-komercijas sacensībās - gan Baltijā, gan citos tirgos. Priecājamies, ka mūsu jaunākais produkts Telema PDS tiek palaists īstajā laikā, lai palīdzētu tirdzniecībā iesaistīto uzņēmumu digitalizācijas ceļā",
norāda Hele Hammera, Telema izpilddirektore.

29. aprīlī notiks demo vebinārs, kurā ar Telema PDS varēs iepazīties arī plašāka auditorija. Lai pieteiktos, aicinām sekot informācijai telema.lv mājas lapā.

Telema
zane.abele@telema.com
2233 5131