Pārlekt uz galveno saturu

Augusts

04 Komunikācija un tās efektīga veidošana darbā un privātā ikdienā

Komunikācija un tās efektīga veidošana darbā un privātā ikdienā

Mērķa auditorija:  Dažāda līmeņa vadītāji un personas, kam ikdienā ir jāstrādā klientu apkalpošanā.

Komunikācija ir svarīgs instruments mūsu ikdienā, lai virzītu savu profesionālo attīstību un arī personību kopumā. Droša attieksme, stabils balss tembrs, pārliecība vārdos, izprast jebkuru sarunas biedru, spēt pārvaldīt savas un arī otra emocijas - tas noderēs ne tikai darbā, bet arī privātā ikdienā.

Vebinārā   runāsim par:

  1. Kāpēc mums daži cilvēki patīk, taču citi, lai arī neko sliktu nav nodarījuši, šķiet netīkami?
  2. Kā rodas pārpratumi un konfliktsituācijas?
  3. Kā veidot komunikāciju, lai tā būtu tīkama ikvienam?
  4. Manipulācija, kā to atpazīt un mainīt tās ietekmi uz sarunas rezultātu.
  5. Pārrunu veidošana krīzes situācijās.

Dalībnieku ieguvumi:

Lekcijā tiks sniegtas daudzas praktiskas vienkāršas tehnikas, ko varēs ikviens pielietot savā ikdienā, kas būtiski atvieglos uzstāšanos uz skatuves, sava viedokļa aizstāvēšanu, vieglāku pārrunu risināšanu krīzes situācijās, kā arī privātā vidē - komunikācijas uzlabošana ar bērniem, vecākiem, partneri...

Vebināru vadīs: Lektore grafoloģe, neiropsiholoģe, kriminālpsiholoģe Anita Millere savas zināšanas ir ieguvusi neiropsiholoģijā University of Cambridge; augstākā izglītība ir iegūta arī kriminālpsiholoģijā (Cīrihē) un personāla vadības psiholoģijā; sertificēta biedre AAHA (American Association Handwriting of Analysts). 18 gadu aktīva grafoloģes prakse, specializējusies kirilica un latīņu alfabēta analīzē, pielietojot integratīvo grafoloģijas metodiku (balstīta uz pētījumiem psihiatrijas klīnikās un neiropsihologu praksēs), piedalījusies grafoloģijas zinātniskajos pētījumos, vada seminārus, lekcijas, piedalās korporatīvos pasākumos, sniedz konsultācijas gan privātpersonām, gan juridiskām personām, gan arī procesuālo lietu izmeklēšanā, savu darbību pārsvarā realizē Kanādā, Amerikā, Anglijā, Krievijā, Šveicē, Vācijā un daļēji Latvijā.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_040821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

 

09 Eiropas Savienības sankcijas pret Baltkrieviju. Skaidrojums. Finanšu diena

Eiropas Savienības sankcijas pret Baltkrieviju. Skaidrojums.

Semināru organizē Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera sadarbībā ar Finanšu nozares asociāciju, LR Ārlietu ministriju un Finanšu un kapitāla tirgus komisiju, lai veicinātu uzņēmēju izpratni par Eiropas Savienības sankciju pret Baltkrieviju piemērošanu

Semināra par:

    1. Eiropas Savienības sankciju pret Baltkrieviju piemērošana Latvijā.

    Elvīra Cupika-Mavrina, LR  Ārlietu ministrijas pārstāve.

    2. ES noteiktās sankcijas pret Baltkrieviju no uzraudzības iestādes skatpunkta.

   Kristaps Markovskis, Finanšu un kapitāla tirgus komisijas Naudas atmazgāšanas   novēršanas un sankciju departamenta direktors.

3. ES noteikto sankciju pret Baltkrieviju ietekme uz kredītiestāžu pakalpojumiem.

     Saiva Krastiņa, Citadele bankas Sankciju uzraudzības koordinatore.

Moderē Latvijas Finanšu nozares asociācijas padomniece Laima Letiņa.

Norises laiks: plkst. 9:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/ES_090821

Seminārs būs pieejams tiešraidē You Tube platformā un Facebook lapā.  Jautājumus būs iespēja uzdot sli.do.

 Bezmaksas dalība.

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu. 

Pēc semināra būs pieejams tā ieraksts.

 

10 Kā uzņēmumam pareizi aizņemties ilgtermiņā/īstermiņā. Finanšu diena

Kā uzņēmumam pareizi aizņemties ilgtermiņā/īstermiņā

 

Mērķa auditorija: MVU vadītāji, finanšu direktori

Daži teikumi par tēmas aktualitāti. Uzņēmumi attīstībai var aizņemties vairāk, pareizi vēršoties pēc finansējuma. Vai tiešām jāieķīlā visi aktīvi? Ja esošais finansētājs ierobežo maksimālo summu, ko var aizņemties, ir dažādi risinājumi.

Vebinārā runāsim par:

1. Kredīti uzņēmuma ilgtermiņa attīstībai

2. Kredītu veidiem īstermiņam, apgrozāmiem līzekļiem

3. Kredītlīnija salīdzinājumā ar Faktoringu

4. Apskatīsim piemērus no reāliem uzņēmumiem piešķirtā finansējuma

5. Kredīti bez ķīlas, ar nepietiekošu ķīlu

Dalībnieku ieguvumi: Labāka izpratne par banku finansējuma veidiem, kā pareizi tos izmantot sava uzņēmuma attīstībai. Jautājumu/atbilžu sesija.

Vebināru  vadīs:  Mareks Basankovičs, PayRay Bank, meitas uzņēmuma vadītājs Latvijā. Vairāk kā 20 gadu pieredze finanšu sfērā.

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst.: 15:00-16:30

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_100821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

13 Izmaiņas sociālās apdrošināšanas likumā no 2021. gada 1. jūlija. Изменения в законе о социальном страховании с 1 июля 2021 года

Izmaiņas sociālās apdrošināšanas likumā no 2021. gada 1. jūlija

 

Vebinārs krievu valodā.

Mērķa auditorija: - pašnodarbinātas personas, autoratlīdzības un patenta atlīdzības saņēmēji,

 darba dēvēji, - mikrouzņēmumu nodokļa maksātāji.

2021. gada 1. jūlijā stājās spēkā vairākas izmaiņas valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās. Jaunās izmaiņa jūtami skar Latvijas mazus un vidējus uzņēmējus. Acinam Jūs uz semināru, lai saprast izmaiņas uz piemēriem un uzdot interesējošus jautājumus

Seminārā runāsim par:

  • Kas ir minimālas sociālas apdrošināšanas iemaksas, kā tās aprēķinat
  • Kādas nodoķla likmes un būtīskas izmaiņas stājās spēkā 2021g. 1.jūijā
  • Kādus pārskatus un ziņojumus un kādā termiņā jāiesniedz Valsts ieņēmumu dienestā (VID), lai jaunas izmaiņas negatīvi neietekmē jūsu uzņēmējdarbību

Semināru vada: Alla Soloduha - praktizējošs grāmatvēdis ar īlggadējo darba pieredzi; konsultants darba likumdošanā un komerclikumdošanā; sieviešu biznesa kluba Ladies Deal Club dalībniece.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/FD_130821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

Изменения в законе о социальном страховании с 1 июля 2021 года

 

13.08,  2021  года с 10:00 до 11:30
Oнлайн-семинар Hа русском языке

Семинар для:

- самозанятых лиц ,
- авторов и плательщиков патентов,
- работодателей,
- плательщиков налога с микропредприятия.

Описание

С 1 июля 2021 года вступил в силу ряд изменений в обязательных взносах государственного социального страхования. Новые изменения коснутся очень многих. Приглашаем на семинар, чтобы разобраться в нюансах и задать интересующие вопросы.

План семинара:

На семинаре мы рассмотрим:
- что значит минимальный взнос социального страхования, как расчитать,
- какие ставки налога и какие существенные изменения вступают в силу с 01 июля 2021 года
- какие отчёты и сообщения, и в какие сроки необходимо подать в Службу Государственных Доходов ( VID ), чтобы новые изменения не отразились негативно на хозяйственной деятельности

Семинар ведет:

Алла Солодуха, практикующий бухгалтер в области малого и среднего бизнеса, практикующий специалист в области трудового и комерческого законодательств, член женского бизнес-клуба Ladies Deal Club.

Регистрация: https://ej.uz/FD_130821

Участие в семинаре доступно только для Членов ТППЛ.

Перед началом семинара Вы получите информацию, необходимую для подключения.

 

 

18 Emocionāli Inteliģenta līderība labbūtības veicināšanai. Coach meistarklase

 

Emocionāli Inteliģenta līderība labbūtības veicināšanai

 

Dzīvojot pastāvīgu izmaiņu ietekmē, neziņa, šaubas, neskaidrība, vilšanās var būt rezultāts, ko darbā kāds apzinās un runā par to, cits nē. Kaut arī par Emocionālo Inteliģenci, stresa pārvaldību un labbūtību daudz pieejamas informācijas, joprojām uzņēmējdarbības vidē tomēr nav pieņemts atklāti runāt par savām emocijām un sajūtām, savukārt ārpus darba, jautājot, atbildes apmēram šādas: “Es mēģināju runāt ar vadību, bet nekas nemainās..”,  “Nu kam interesē, kā es jūtos..”, “Es paskatīšos, ja nekas nemainīsies, iešu prom..”  Ja komandu līderi nepamana savu darbinieku emocionālo stāvokli un nemeklē risinājumus, zūd darbinieku motivācija, iesaiste un darba efektivitāte kopumā, kā arī darbinieki, nesaņemot atbalstu, izvēlas šajā uzņēmumā vairs nestrādāt.  

Šis vebinārs noteikti nebūs noderīgs tādiem uzņēmumiem, kuros ir augsta darbinieku rotācija un tā nav problēma. Savukārt, ja meklējat informāciju, ko darīt, lai uzlabotu savu darbinieku labbūtību, iesaisti un motivāciju – tiekamies šajā vebinārā, kur runāsim par:

  Līderu izaicinājumiem šobrīd un iespējamiem risinājumiem

  • Emocionālo inteliģenci un labbūtību darbā
  • Emocionālās inteliģences kompetenču apgūšanas aktualitāti
  • Ko sagaida darbinieki un kā to nodrošināt
  • Metodēm pozitīvu emociju veicināšanai darba vietā

Ieguvumi pēc vebināra:

- savu kā līdera esošo Emocionālās inteliģences kompetenču apzināšanās

- izpratne par iespējām atbalstīt savus darbiniekus labbūtības veicināšanai

- informācija par iespējām attīstīt savu un savu darbinieku Emocionālo inteliģenci

- konkrētas metodes un pieejas izmantošanai ikdienā.

Vebināru vadīs: Evija van der Beek, Mg. Sc. administr., diplomēta un sertificēta supervizore, Supervīzijas Apvienības biedre, profesionāls koučs, biznesa un koučinga trenere ar 15 gadu pieredzi vadošos amatos starptautiskos uzņēmumos. Sertificēta Emocionālās inteliģences praktiķe.

 

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: 10:00-11:30

Reģistrācija: https://ej.uz/CM_180821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

 

20 E-komercija, mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība, kase - kā pārvaldīt dažādas platformas vienuviet. e-KLUBS

E-komercija, mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība, kase - kā pārvaldīt dažādas platformas vienuviet

 

Mērķa auditorija: Tirdzniecības uzņēmumu vadītāji, finanšu vadītāji, visi, kas tirgojas vai kādā pakalpojuma sniegšanas posmā nepieciešams kaut ko pārdot (veikali, vairumtirgotāji, izplatītāji, pasākumu organizētāji, kafejnīcas u.tml.).

Līdz ar straujo e-komercijas attīstību, tirdzniecības uzņēmumi attīsta arvien vairāk pārdošanas kanālus. Veikals, e-veikali, tādas tirdzniecības platformas kā 220.lv un Amazon.com, izbraukuma tridzniecība, vairumtirdzniecība, B2B sadarbība, kase, noliktava, grāmatvedība – kā to visu efektīvi pārvaldīt?

                                      

Mūsdienu tehnoloģijas sniedz risinājumus dažādu platformu un funkciju apvienošanai un efektīvai pārvaldībai, samazinot manuālo darbu un nepieciešamību pēc papīra izdrukām.

Vebinārā   runāsim par:

  1. Kādi ir populārākie tirdzniecības kanālu veidi un to pārvaldības izaicinājumi
  2. Kā nodrošināt vienotu klienta pieredzi dažādos tirdzniecības kanālos
  3. Biznesa vadības sistēmas – iespēja optimizēt un integrēt vienuviet dažādas uzņēmuma funkcijas – noliktavas un kases pārvaldība, inventarizācija, grāmatvedība, personālvadība u.c.
  4. Tiki-Taka PAY – daudzfunkcionāla maksājuma sistēma no kases aparāta un norēķinu termināla līdz veikalvadības sistēmai

Dalībnieku ieguvumi: Iespēja uzzināt par tehnoloģiskajiem risinājumiem:

  • efektīvai tirdzniecības kanālu pārvaldībai
  • uzņēmuma procesu optimizācijai
  • manuāla darba samazināšanai
  • klientu pieredzes un servisa uzlabošanai

Vebināru vadīs: “Excellent Latvia” valdes locekis Elvis Kvalbergs un “Datakom” inovāciju direktors Edijs Tanons

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Reģistrācija: https://ej.uz/EK_200821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

 

23 Kas ir atvērtās inovācijas un ko tās var dot uzņēmumam. e-KLUBS

Kas ir atvērtās inovācijas un ko tās var dot uzņēmumam

 

Mērķauditorija: Vidējo un lielo uzņēmumu vadība (CEO, COO, CTO, CCO, CMO, CIO)

Inovāciju komandas, biznesa atīstības un produkta komandas.

Mūsdienās atvērtās inovācijas ir kļuvušas par izplatītu uzņēmējdarbības vadības metodi. Lai saglabātu konkurētspēju starptautiskajā arēnā, lielie un vidējie uzņēmumi arvien biežāk izvēlas ieviest jaunus pakalpojumus, produktus un biznesa modeļus sadarbībā ar jaunuzņēmumu nozari. Tā kā izmaiņas vispirms sākas pašā uzņēmumā, atvērto inovāciju modelis bieži vien izaicina organizācijas vadības struktūru. Svaukārt, lai modelim būtu praktisks efekts un ieguldītie resursi ilgtermiņā atmaksātos, svarīga ir spēja pielāgoties.

Sperot pirmos soļus pretī atvērtajām inovācijām un digitalizācijai kopumā, pastāv iespēja izmantot dažādus, pārmaiņas veicinošus, atbalsta rīkus. Piemēram, attīstības strātēģijā arvien biežāk vērojamas inovāciju ieviešanas metodes sekojošos formātos - hakatoni, ideācijas, dizaina sprinti, iekšējie un koprades akseleratori, partnerattiecību dibināšana ar universitātēm, izaicinājumu izvirzīšana uzņēmuma iekšienē un sadarbība veidošana ar jaunuzņēmumiem.

Īsumā, metodes is bezgalīgas, tāpēc vebināra laikā "Helve" komanda iepazīstinās auditoriju ar to, kā tās gudri izmantot.

Runāsim par:

  1. Metodēm, kas tiek izmantotas uzņēmumu iekšienē, lai veicinātu inovāciju un digitalizācijas procesus;
  2. Pirmajiem soļiem, kas jāņem vērā uzņēmumiem, lai iekustinātu atvērto inovāciju procesus;
  3. Praktiskiem nozares piemēriem.

Dalībnieku ieguvumi: Izpratnes veicināšana par atvērto inovāciju metodēm un to pielietojumu biznesa attīstībā.

Vebināru vadīs:

Marija Ručevska, Helve līdzdibinātāja, TechChill valdes priekšsēdētāja

Līva Pērkone, Helve līdzdibinātāja, TechChill valdes locekle

Vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_230821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.

24 Motivācijas izaicinājumi – kā motivēt darbiniekus šodien! Personāla vadība 360

Motivācijas izaicinājumi – kā motivēt darbiniekus šodien!

Mērķa auditorija: Uzņēmumi ar vismaz 6 darbiniekiem

Darbinieku motivācija ir radošs process. Motivācija ir viens spēcīgs impulss, kas katru no mums stimulē sasniegt nospraustos mērķus. Tas ir viens no svarīgākajiem instrumentiem vadītājiem, lai panāktu lielāku darbinieku iesaisti un augstāku darba efektivitāti.

Vebinārā runāsim par:

1. Kas ir tie unikālie instrumenti, kas darbojas šodien, motivējot darbiniekus?

2. Kā uzņēmumā nodrošināt katra indivīda motivāciju?

3. Vai motivēt attālināti ir iespējams?

4. Kādas ir Bonusu kartes iespējas un ko tās var sniegt LTRK biedriem?

Dalībnieku ieguvumi:

            Saņemt informāciju par jaunākajām tendencēm un instrumentiem darbinieku motivācijā, kas ļauj gan stimulēt darbiniekus, gan noturēt tos lojālus uzņēmumam.

            Vebināru vadīs:

Eva Selga, Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes priekšsēdētāja

LinkedIn profila saite ir https://www.linkedin.com/in/eva-selga-1a494b75/

Artūrs Piliksers, SIA Bonusukarte.lv valdes loceklis

LinkedIn profila saite ir https://www.linkedin.com/in/arturs-piliksers-8988972/

Norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/PV360_240821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

25 Kas ir Microsoft Power BI un kā tas var palīdzēt Tavam biznesam?

Kas ir Microsoft Power BI un kā tas var palīdzēt Tavam biznesam?

 

Mērķa auditorija:

  • Vadītāji, finansisti, ekonomisti, grāmatveži, struktūrvienību un projektu vadītāji, visi interesenti, kuri ikdienā izmanto datus apstrādei, uzskaitei, atskaitēm, analītikai un biznesa lēmumu pieņemšanai.
  • Tie, kas vēlas paaugstināt savas profesionālās kompetences datu analītikā, celt kvalifikāciju un konkurētspēju darba tirgū.
  • Tie, kuriem ir svarīgs ātrums, efektivitāte, pārskatāmība darbā ar datiem.

Kā Tavā uzņēmumā notiek pārdošanas datu analīze? Kā tiek monitorēti rezultāti? Kas gatavo pārskatus? Cik daudz laika tas aizņem? Cik aktuāli dati Tev ir pieejami? Vai Tu vari pieņemt kompetentus un izsvērtus lēmumus īstajā laikā?

Šos jautājumus varētu turpināt un turpināt. Es ikdienā palīdzu uzņēmumiem izcelt vērtīgu informāciju no datiem, tādējādi ļaujot tiem būt efektīvākiem un pelnīt vairāk.

Gribu ar Tevi padalīties par to, kā ar Microsoft Power BI ik katrs var kļūt par uzņēmuma ekspertu, kā katrs uzņēmums var audzēt savu konkurētspēju, esot informēts teju reāllaikā par pārdošanas rezultātiem, salīdzināt tos ar budžetu, modelēt dažādus attīstības scenārijus.

Vebinārā   runāsim par:

  1. kā Power BI palīdz apkopot un analizēt uzņēmuma datus
  2. uzzināsi, kā ar Power BI veidot nepārspējamu datu vizualizāciju labāku lēmumu pieņemšanai
  3. daži jaudīgas datu analītikas praktiski piemēri - kas gala lietotājiem (maziem, vidējiem uzņēmumiem, departamentiem) nekad nav bijusi pieejama.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Power BI iespējām un tā lietderīgumu darbā ar datiem
  • par ātrāku un vieglāku datu apkopošanu no dažādiem avotiem un kā pēc tam ar dažiem klikšķiem attīrīt un pārveidot šos datus sev nepieciešamā formā, veidā un izskatā
  • par to, kas nepieciešamas, lai izmantotu Power BI datu iegūšanai un pārveidošanai gan pamata, gan padziļinātai datu analīzei un interaktīvu atskaišu un informācijas paneļu sagatavošanai un kopīgošanai.
  • iespēja uzdot sev interesējošus jautājumus un saņemt atbildes no Power BI ilggadēja praktiķa un konsultanta

Vebināru vadīs: Ivars Krampis-Vanags, Biznesa datu analīzes eksperts. www.excelknowhow.com

Seminārs/vebinārs pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

 Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_250821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

26 “Business transfer day” – uzņēmējdarbības pārmantojamība. Paaudžu maiņa. Konference


12

“Business transfer day” – uzņēmējdarbības pārmantojamība. Paaudžu maiņa

 

Pēdējos gados arvien vairāk tiek runāts par dažādu paaudžu atšķirībām un to ietekmi uz darba tirgu, uzņēmuma kultūru, savstarpējām attiecībām un arī individuālajiem sasniegumiem, sarežģītiem aspektiem biznesa pārmantojamībā.

Atšķirīga dzīves pieredze, redzējums, vērtību sistēma, pieredzētie pasaules procesus ietekmējušie notikumi, audzināšana – tas viss ietekmē mūsu lēmumus, rīcību un mijiedarbību ar citiem cilvēkiem.

10:00–11:00

Ģimenes bizness – kā to plānot, vadīt un nodot nākamajai paaudzei.

Lektore: Ieva Kalve, Dr.oec, uzņēmēja, lektore,  konsultācijas un semināri – ekonomikā, uzņēmējdarbības veicināšanā. RSU docente

  • Dilemma: vai/kā ģimene ir apvienojama kopīgai darbībai biznesā?
  • Ģimenes un biznesa vadīšana – kopīgais un atšķirīgais, tipisko izaicinājumu pārskats.
  • Kā izveidot pārdomātu ģimenes biznesa modeli.
  • Ģimenes vērtības un biznesa stratēģija.
  • Paaudžu maiņas izaicinājumi.
  • Kad darbā satiekas dažādas paaudzes. Pētījuma rezultāti.  

11:00–12:00

Patstāvīgi bērni un nepatstāvīgi  uzņēmumi.

Lektors:  Vladimirs Kuzmins, Adizes Institūta sertificēts partneris 

Mūsdienu sabiedrībā lielākā daļa bērnu izaug par patstāvīgiem pieaugušajiem. Šī procesa sākumā vecākiem ir pilna atbildība un pastāvīgas rūpes – 24/7.

  • Tāpat ir arī uzņēmumu dibinātājiem, tikai viņu radījumi diemžēl reti dzīvo ilgi un vēl retāk kļūst patstāvīgi, lai arī uzņēmumi/organizācijas ir sava veida organismi.
  • Kāpēc?!
  • Ko darīt uzņēmumu dibinātājiem?
  • Kurš var palīdzēt?
  • Paradoksāla situācija: visapkārt civilizēta un droša pasaule cilvēkiem, tajā pašā laikā un tieši turpat uzņēmumiem/organizācijām vide ir nežēlīgi džungļi ar nāvējošām briesmām. 
  • Zinot organizāciju izdzīvošanas, attīstības un pieaugšanas pamatus, ir iespējams atkārtot šo procesu un palīdzēt to izdarīt citiem uzņēmumiem – veidot drošāku vidi.

12:00–12:30 Pārtraukums

12:30–13:30

Paaudzes darba vietā – iespējas un izaicinājumi.

Lektore: Gundega Dambe, cilvēkresursu attīstības un veselības veicināšanas programmu speciāliste, Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes locekle.

Gads pandēmijā un attālinātā darba apstākļi mums visiem lika apgūt jaunas prasmes un komunikācijas veidus.

  • Kopīgais un atšķirīgais  dažādu paaudžu cilvēkiem.
  • Kā tas ietekmējis paaudžu sadarbību un savstarpējās attiecības?
  • Kā motivēt un iesaistīt dažādu paaudžu darbiniekus?

 

13:30–14:30

Reklāma dažādu paaudžu uztverē.

Lektors: Ēriks Stendzenieks, „Silverback „ partners un kreatīvais direktors    „Latvian Art Director Club” dibinātājs.

Bijušais !MOOZ partneres un radošais direktors.

 

  • Minimālisms kā nacionālā īpatnība – biznesā, radošumā, komunikācijā.
  • Problēmu risinājumi.

14:30–15:30  

Jaunākās komunikācijas mākslas tendences pasaulē un Latvijā.

Lektors: Viesturs Meikšāns, publiskās runas skolas dibinātājs un lektors, pieredze starptautiskajā mārketingā. Piemīt spēja prast paskatīties uz biznesa pasauli caur netipiski radošu, režisorisku perspektīvu.

Konferences moderatore: Ginta Gaumala,  Bsc Psych, MBA, nevardarbīgās komunikācijas konsultante, mediatore, krīzes intervenču speciāliste.

Projekts tiek īstenots ar Baltijas jūras reģiona programmas atbalstu. Projekts InBets +, Projekta Nr.  #X016

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/INBETS_260821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram.

 

26 JELGAVA-Vebinārs "Jaunākie Darba likuma grozījumi ar 2021.gada 1.augustu un to piemērošana darba attiecībās."

Jaunākie Darba likuma grozījumi ar 2021.gada 1.augustu un to piemērošana darba attiecībās.

 

26. augustā, plkst. 10:00-12:30

Vebinārs Zoom platformā

 

vebinārs

Ar 01.08.2021. stājas spēka Darba likuma grozījumi, kas maina nosacījumus attiecībā uz minimālo darba samaksu nozarēs, kurās ir noslēgta ģenerālvienošanās, paredz izmaiņas gadījumos kad darbinieks neveic darbu attaisnojošu iemeslu dēļ, ieviesti papildinoši nosacījumi attiecībā uz attālināto darbu, izmaiņas darba devēja uzteikuma termiņos,  kā arī citas izmaiņas.

Vebināra apskatīsim visus šos jautājumus, ka arī analizēsim šo izmaiņu praktisko ieviešanu darba attiecībās.

Vebinara tēmas:

  1. Darba likuma grozījumu analīze un piemērošana;
  2. Uzteikuma nosacījumu piemērošana un termiņu aprēķināšana;
  3. Jautājumi par Darba likuma grozījumu piemērošanu;
  4. Citi jautājumi darba tiesiskajās attiecībās( vebināra dalībnieku jautājumi)

Semināru vada: Aija Vāciete- praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās. Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, mediatore, specializācija darba aizsardzības un darba drošības jautājumos.

Strādājusi Valsts darba inspekcijā par Kurzemes reģionālās inspekcijas vadītāju, Būvniecības valsts kontroles birojā par auditori eksperti, nodrošinot sagatavoto administratīvo aktu kontroli, to atbilstību normatīvo aktu prasībām.

Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā LTRK, pašvaldībās un to iestādēs, NVA, komercstruktūrās.  Pieredze iestāžu izdoto administratīvo aktu izvērtēšanā, to atbilstības noteikšana normatīvo aktu prasībām.

Ikdienā pārstāv klientu intereses administratīvo pārkāpumu lietvedības procesos, administratīvajās lietvedībās valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās. Konsultē uzņēmējus un fiziskās personas par viņu tiesībām un pienākumiem administratīvajās tiesībās, nelaimes gadījumu izmeklēšanas procesos, kā arī citos jautājumus, kas saistīti ar komersanta pienākumiem darba aizsardzības normu ievērošanā uzņēmumā.

 

Semināra maksa:

LTRK biedriem EUR 25.00 + PVN.

Uzņēmumiem, kas nav LTRK biedri, dalība EUR 40.00 + PVN.

Reģistrācija: jelgava@ltrk.lv

27 Tēls un attieksme komunikācijā. KOMUNIKĀCIJAS DIENA

Tēls un attieksme komunikācijā

 

Prasme izmainīt tēlu un līdz ar to attieksmi palīdz ātrāk noticēt saviem spēkiem. Tas ir ļoti labs veids, kā fokusēt emocijas konkrēta uzdevuma veikšanai.

Runāsim par:

- Kā, izmantojot balsi, mainīt savu tēlu un priekšstatu par sevi;

- Pārliecības līmeņi un enerģijas kontrolēšana;

-  Kā atvērties abpusēji labvēlīgai komunikācijai;

- Rituāls kā instruments, lai sagatavotos svarīgām runām;

- Harizmas "ieslēgšana";

- Tēli komunikācijā - dažādām situācijām savs tēls;

- Iekšējā vibrācija un pozitīvās enerģijas krājumi.

Dalībnieku ieguvumi: Lekcijā, caur piemēriem un personisko pieredzi, dalībnieki uzzinās režisora ieteikumus no teātra aizkulisēm un Runas skolas absolventu pieredzes, kā justies pārliecinātam par sevi, saviem vārdiem un darbiem.

Vebināru vadīs:  Viesturs Meikšāns. Ieguvis divas augstākās izglītības starptautiskajā mārketingā un teātra mākslā, kā arī darba pieredzi vienā no pasaules TOP 5 auditorkompānijām, Viesturs apguvis spēju prast paskatīties uz biznesa pasauli caur netipiski radošu, režisorisku perspektīvu. Un tieši šajā kursā māksla noturēt auditorijas uzmanību cieši savijas kopā ar zināšanām par mārketinga tendencēm. Viesturs ir iestudējis vairāk kā 30 izrādes un ir vairākkārtējs Spēlmaņu nakts, Lielā Mūzikas Balva un Dienas Kultūras balva laureāts, Runas skolas dibinātājs, lektors, kā arī TEDx Rīga konsultants.

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 10:00-11:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/KD_270821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram

 

30 Intelektuālā īpašuma drošība un vērtība, un kā iegūt ES MVU fonda dotāciju līdz 1500 EUR intelektuālā īpašuma aizsardzībai

Intelektuālā īpašuma drošība un vērtība,

un kā iegūt ES MVU fonda dotāciju līdz 1500 EUR intelektuālā īpašuma aizsardzībai

 

Preču zīmes, dizaini, komercnoslēpumi un atortiesības ir gandrīz katra uzņēmuma rīcībā. Tas, kas padara uzņēmumu vai produktu unikālu, viesbiežāk ir dažādu

intelektuālā īpašuma tiesību kompozīcija.

Vai Jūsu uzņēmumā viss intelektuālai ipašums ir identificēts un pienācīgi aizsargāts?

Intelektuālais īpašums ir mūsdienu uzņēmumu lielākā vērtība, diemžēl, 90% Eiropas Savienības mazo un vidējo uzņēmumu nav parūpējušies par tā drošību. Tādēļ šogad ar ES MVU funda atbalstu uzņēmumiem ir dota iespēja iegūt līdz 1500 EUR dotāciju intelektuālā īpašuma analīzei (pirmsdiagnostikai) un aizsardzībai (preču zīmju un dizainparaugu registrācijai). Šai dotācijai pieteikties var no 1. līdz 30. septembrim.

Vebinārā runāsim par:

1. Intelektuālā īpašuma būtību un vērtību,

2. Zīmola svarīgāko elementu aizsardzības iespējām,

3. Iespēju iegūt ES MVU fonda atbalstu intelektuālā īpašuma stratēģijai un preču zīmju un dizainparaugu reģistrācijai.

Dalībnieku ieguvumi: vebināra laikā Jūs iegūsiet skaidrība, kāds intelektuālais īpašums varētu būt Jūsu rīcībā un kā to vislabak aizsargāt. Tāpat arī iegūsiet praktisku informāciju, kā izmantot ES MVU fonda atbalstu intelektuālā īpašuma analīzei.

Vebināru vadīs: Ieva Zvejsalniece - Patentpilnvarniece un intelektuālā īpašuma vērtētāja Intellectual Agency, SIA vadītāja

Papildus informācija:

https://intellectual.lv/ka-palielinat-zimola-drosibu-un-vertibu/

https://euipo.europa.eu/ohimportal/lv/online-services/sme-fund

Vebinārs  pieejams tikai LTRK biedriem.

Norises laiks: plkst. 15:00-16:30

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/NA_300821

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu vebināram