Pārlekt uz galveno saturu
13 INTERNETA REKLĀMAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS DARBNĪCA

INTERNETA REKLĀMAS UN PĀRDOŠANAS STRATĒĢIJAS DARBNĪCA

13. JŪLIJS

13:00 – 17:00

Darbnīca ar praktisku darbošanos un komunikāciju savā starpā, kuras ietvaros dalībniekiem būs iespēja veicināt izpratni par savu mērķa klientu, veicināt mārketinga un pārdošanas stratēģiju uzņēmumā, kā arī izveidot konkrētu darbības plānu, kuru turpmāk ieviest sava uzņēmuma darbībā, lai uzrunātu savu mērķa klientu.

LTRK UZŅĒMĒJU NAMĀ

PROGRAMMĀ: 

  • mērķauditorijas analīze - to problēmu, sāpju, vajadzību, interešu un vērtību noteikšana
  • konkurentu izpēte – tips&tricks konkurētspējīga piedāvājuma izveidē
  • produkta/pakalpojuma dekompozīcija 
  • pārdodoša piedāvājuma izveide 
  • pārdodošu tekstu un reklāmas maketu izveide
  • pārdošanas skripta izveide
  • konkrēts darbības plāns - klienta ceļa izveide
  • mārketinga un pārdošanas palīgmateriāli - ko vēl var izmantot?

IEGUVUMI: 

  • izpratne par savu mērķa klientu un  to, kādas darbības veikt vai neveikt mārketinga un pārdošanas stratēģijas ietvaros, jo darbnīcas ietvaros ikviens dalībnieks uzzinās, kas viņa klientam ir nepieciešams 
  • konkurētspējīga piedāvājuma izveide, kas uzrunās klientu
  • skaidra uzņēmuma interneta reklāmas un pārdošanas stratēģija, ko pēc praktiskās darbnīcas ikviens dalībnieks varēs ieviest sava uzņēmuma ietvaros
  • konkrēts darbības plāns, kuru pielietot savā turpmākajā uzņēmuma darbībā

 DALĪBAS MAKSA:

  • 45 EUR+PVN LTRK BIEDRIEM
  • 60 EUR+ PVN CITIEM INTERESENTIEM

Reģistrācija: https://ej.uz/strategijasdarbnica

Dalībnieku skaits ir ierobežots

Darbnīcu vadīs interneta mārketinga speciālists ar 7 gadu pieredzi Nauris Porbaks un pārdošanas, biznesa vadības speciāliste ar 11 gadu pieredzi Anna Probaka.