Īstais virtuālajā laikmetā: dizaina iespējas
Mērķa auditorija:
Uzņēmumu vadītāji, dizaineri, interesenti
Kas vispār mūsdienās ir īsts? Informācijas un impulsu pārbagātībā mēs bieži jūtam virspusīgumu. Bet – kā izlauzties tam cauri un būt īstam? Kā veidot zīmolu, produktu vai lietotāja pieredzi tādu, kas uzrunā atkal un atkal? Te atbildi var sniegt emocionālais dizains.
Gudri radīts dizains var kļūt par labu palīgu biznesā. Un ne tikai.
Runāsim par:
1. Emocionālais dizains, pamatprincipi un uzdevumi
2. Lietotāja pieredze
3. Emocionāls zīmola dizains
4. Izpratne par dizainu kā rīku
5. Piemēri un diskusijas
Dalībnieku ieguvumi:
Izpratne par dizaina procesu un iespējām uzņēmējdarbībā un ne tikai.
Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/LPBS_010324
Vebināru vadīs: Gundega Kalendra (Mg.ing, Mg.paed., Mg.Art.), Aģentūras Raugs radošā direktore
Vebināts pieejams tikai LTRK biedriem
Pirms vebināra saņemsiet informāciju par pieslēgšanos